Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Μην απελπίζεσαι . Φαντάσου.!!!!!!




Τι κάνεις όταν…

Ερμητικά κλειστή για σε , η κάθε πόρτα είναι

Όταν να φύγεις προσπαθείς, μα όλα λένε μείνε

Όταν η ίδια αναποδιά ,βρεθεί μπροστά σου πάλι

Σαν πρέπει απάντηση να βρεις ,μα άδειο το κεφάλι



Τι κάνεις όταν…

Καθαρά εσύ πρέπει να δεις, μες στης ζωής την ζάλη

Μα νιώθεις ότι ετούτη η ζωή, σε κέρδισε στην πάλη

Όταν όλα τριγύρω σου, μαύρα θωρούνε και καμένα

Όταν τα όνειρα  μιας ζωής, βλέπεις κατεστραμμένα



Τι κάνεις όταν…

Ότι αγάπησες πολύ ,με φταίξιμο δικό σου υποφέρει

Και δεν γνωρίζεις  γιατρικό, πια λύτρωση θα φέρει

Η προσευχή σου ακούγεται, μόνο για να καταγραφεί

Όσο και αν προσεύχεσαι ,βοήθεια ποτέ δεν θα δοθεί



Τι κάνεις όταν…

Σε πρόδωσαν στην μάχη της ζωής, οι σύντροφοι σου

Στην ποιο μεγάλη τη στιγμή ,κανείς δεν ήτανε μαζί σου

Η απελπισία σου σκεπάζει φως και λογική και γνώσεις

Μόνο φαντάζει πια σωστό, τον εαυτό σου να σκοτώσεις



Τι κάνεις όταν…

Μέσα βαθιά πιστεύεις και ζητάς για να τιμωρηθείς

Πιστεύεις δεν αξίζεις και δεν αντέχεις πια να ζεις

Μα ούτε αυτό ,αυτούς που αγαπάς θα τους λυτρώσει

Αντίθετα , την ποιο μεγάλη πίκρα θα τους δώσει



Τι κάνεις όταν ; όλα αυτά;

Φαντάσου…κλείσε τα μάτια και αφέσου εσύ να φανταστείς

Θυμήσου όμορφες στιγμές ,που ένιωσες τι όμορφα που ζεις!!

Αφέσου… Ταξίδεψε για λίγο αν μπορείς και ζήστες πάλι

Είδες; …..Πόσο ηρέμησαν για λίγο ,όλα μες στο κεφάλι;



Μια ιδέα είναι παιδί μου η ζωή. Μια εικόνα στο μυαλό σου

Να βγεις από το κάδρο της ζωής, ποτέ μην γίνει ο σκοπός σου

Πιάσε πινέλο και μπογιά, ζωγράφισε ξανά  νέα  ζωή για σένα

Φαντάσου  όσα τώρα σε πονούν, ζωγράφισε τα περασμένα



Ξέρω…θα πεις ότι είμαι μακριά ,απ’ τα προβλήματα σου

Εύκολα να μιλώ για εσε ,εγώ τόσο ασφαλής και μακριά σου

Μα ….δεν σου μιλάω εγώ ,εγώ το στόμα μου απλά κουνάω

Της προσευχής σου είμαι η βοήθεια!!!! ,εγώ δεν σου μιλάω



Φαντάσου !!!! είναι στην προσευχή σου ,η απάντηση η δική  μου…

Δεν σου μιλώ όμως εγώ….Μέσα από εμένα σου μιλάει ο Θεός, παιδί μου!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<< Αποφθέγματα >>