Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

10 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΗΣΤΕΨΕΙΣ,


10 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΗΣΤΕΨΕΙΣ,

π. Θεμιστοκλή Μουρτζανού



Γιατί να νηστεύω;

- γιατί ο Χριστός πρώτος νήστεψε σαράντα μέρες μετά την Βάπτισή Του και θέλω η ζωή μου να είναι μίμηση της ζωής του Χριστού

- γιατί μου το λέει η Εκκλησία, που είναι η πνευματική μου οικογένεια και θέλω να υπακούω στους κανόνες και τις αρχές που το πνευματικό μου σπίτι ορίζει

- γιατί η τροφή με έβγαλε από τον Παράδεισο, ενώ η νηστεία μπορεί να με ξαναβάλει, καθώς δείχνω στο Θεό και τον εαυτό μου ότι μπορώ να παραιτηθώ από το δικαίωμά μου να φάω ό,τι θέλω και έτσι ασκούμαι στην παραίτηση από τον εγωισμό και κάθε κακή επιθυμία

- γιατί η νηστεία με βοηθά να αλλάξω τον τρόπο ζωής μου γενικότερα, να προσευχηθώ περισσότερο, να κοινωνήσω το Χριστό, να ζήσω με περισσότερη πνευματική αναζήτηση

- γιατί η νηστεία με βοηθά να αποτοξινωθώ από τροφές που ο οργανισμός μου δεν τις έχει συνεχώς ανάγκη και να πλουτίσω την διατροφή μου

- γιατί έχω και ψυχή εκτός από κορμί

- γιατί έτσι μπορώ να θυμηθώ καλύτερα ότι υπάρχει για μένα και πνευματική πείνα και πνευματική δίψα για πίστη και Θεό

- γιατί ξαναβρίσκω την αθλητική –ασκητική διάσταση της πίστης μου, τρώω για να ζω και δεν ζω για να τρώω, προπονούμαι και για την αληθινή νηστεία που είναι η αποξένωσή μου από το κακό, ο περιορισμός της γλώσσας μου, της κατάκρισης, του ψέματος, του θυμού, η αγάπη και η ελεημοσύνη στον πλησίον μου

- γιατί θυμάμαι τις γιορτές της πίστης μας όταν νηστεύω την Σαρακοστή του Πάσχα, των Χριστουγέννων, του Δεκαπενταυγούστου, των Αγίων Αποστόλων, την Παναγία και το Σταυρό του Χριστού κάθε Τετάρτη και Παρασκευή

- γιατί αποκτώ μια ευλογημένη συνήθεια που με κάνει να μην είμαι μόνος μου, να συμβαδίζω με το υπόλοιπο σώμα του Χριστού που είναι η Εκκλησία και να αντιστέκομαι στο πνεύμα του καταναλωτισμού!

http://charmolypi.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<< Αποφθέγματα >>