Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Ω, Παναγιά μου Δέσποινα, Γλυκύτατη Παρθένα



Ω, Παναγιά μου Δέσποινα, Γλυκύτατη Παρθένα, 
εις τον αγώνα της ζωής βοήθα με κι εμένα ! 
Βοήθησέ με, Πάναγνη, Γλυκειά μου Παναγία, 
γιατί η ζωή είναι θάλασσα, μεγάλη τρικυμία ! 
Και ναυαγός ευρίσκομαι μέσα στη βιοπάλη 
στη χάρη Σου στηρίζομαι, Παρθένα, τη μεγάλη ! 
Και σαν Μητέρα ευσπλαχνική ελπίζω να μας σώσεις 
κι από ορατούς κι αόρατους εχθρούς να μας γλυτώσεις ! 
Στη σκέπη των πτερύγων Σου σκέπασε, Παναγιά μου, 
όλου του κόσμου τα παιδιά κι ύστερα τα δικά μου ! 
και φώτισέ τα Παναγιά, Χριστό ν' ακολουθήσουν 
και στον αγώνα της ζωής με θάρρος να βαδίσουν ! 
Την πίστη, την πραότητα να μην την αμελήσουν, 
καθώς και την εγκράτεια μην την καταπατήσουν ! 
Ναι, Παναγιά μου Δέσποινα, λυπήσου κι ευσπλαχνίσου 
και άφεση αμαρτιών ζήτησε απ΄ το Παιδί Σου ! 
Να συγχωρήσει πταίσματα και τ' αμαρτήματά μας 
να οδηγήσει στο καλό κι εμάς και τα παιδιά μας !

ΑΜΗΝ!!!

Μοναχός Ραφαήλ-΄Αγιον Ορος 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<< Αποφθέγματα >>