Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΠΕΙΝΗ ...

Ο Κύριος ζητά η καρδιά μας να είναι ταπεινή χωρίς να διεκδικεί τίποτα από τον άλλον. Να ζούμε μέσα στην αγνότητα και την καθαρότητα των λογισμών μας. Να βοηθούμε τον πλησίον μας. Πόσο, αλήθεια, χαρά δίνουμε στον εαυτό μας με την ειλικρινή αγάπη μας πρός τον πάσχοντα αδελφό μας! 


Ο Κύριος δε διστάζει να πλησιάζει ψυχές πού τον διώχνουν για να τις σαγηνεύσει με την αγάπη του Σταυρού και της Ανάστασής Του. Μας  θέλει κοντά Του όσο αμαρτωλοί κι αν είμαστε. Δε λυγίζει εύκολα ο άνθρωπος που έχει εγωισμό, για να μην χάσει ότι έχει. Η αδυναμία μας ειναι οτι δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την αλήθεια της ζωής μας που κρύβεται στην πίστη πρός τον Θεό. Όσο πιο εξαρτημένοι είμαστε από την ύλη, τόσο περισσότερο διώχνουμε τον Θεό από κοντά μας. Επιθυμούμε την άνεση και ξεχνάμε τον Θεό.  Γινόμαστε ψεύτικοι, για να αρέσουμε στους άλλους, χωρίς να σκεφτόμαστε τη σωτηρία μας.
Ο Κύριος μας περιμένει να αλλάξουμε. Ελπίζει στην μεταστροφή μας. Σιωπά για να δείξει την αγάπή Του! Η κραυγή της αγάπης Του είναι η συγχώρεση των αμαρτιών μας με τη μετάνοιά μας.  
Ο πόνος της ψυχής μας προειδοποιεί τη συνείδησή μας για τα λάθη μας, τα οποία δε θέλουμε να παραδεχθούμε, διότι γίναμε ψυχροί, αδιάφοροι και ράθυμοι. Πόσο έχουμε ανάγκη τη μετάνοια!
Ας ταπεινωθούμε. Ας λυγίσουμε στα γόνατα μας για να συντρίψουμε τον εγωϊσμό των επιθυμιών μας. Μόνο μια καρδιά ταπεινή, που ζητά την ειλικρινή μετάνοια της ψυχής της, θα πεί στον Θεό:


Κύριε, η ψυχή μου
είναι πληγωμένη από τα πάθη
και η καρδιά μου πονά
από τα βέλη των ανθρώπων.
Άκουσε
τη φωνη της αμαρτωλής ψυχής μου,
τους αναστεναγμούς μους,
που εκφράζουν
τα λάθη της ζωής μου.
Κύριε της αγάπης,
αγάπησέ με κατά το μέγα έλεός Σου
και έλα κοντά μου
για να με λυτρώσεις  
απο κάθε αμαρτία.
Κύριε της συγνώμης 
δέξου την μετάνοιά μου
μέσα απο την ταπείνωση
της καρδιάς μου
και σε παρακαλώ 
να με συγχωρήσεις
για τις πολλές αμαρτίες μου
που σε πληγώνουν.
Κύριε του ελέους
βοήθησέ με
να γίνω όπως θέλεις εσύ,
να γνωρίσω το άγιον θέλημά Σου
και να ζω όπως Εσύ θέλεις.


Ο Κύριος δεν αρνείται κανέναν. Μας πλησιάζει. Έρχεται στους πληγωμένους για να τους ενθαρρύνει και να τους παρηγορήσει.
Δεν αποστρέφεται κανέναν. Όλους τους θεωρεί άξιους να τον συναντήσουν. Προσφέρει απλόχερα σε όλους τη θεία χάρη Του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<< Αποφθέγματα >>