Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Χριστέ μου, σ' ευχαριστώ. (προσωπικές εμπειρίες)




Όταν ήμουν παιδί, είδα ότι βρισκόμουν σ' έναν ωραίο κήπο, στον Παράδεισο. Τότε άκουσα μια φωνή που μου είπε ότι δεν ήρθε η ώρα μου για να πάω εκεί και ξαναγύρισα στη γη. Από τότε πάντα ένιωθα ότι η αληθινή μου πατρίδα είναι η βασιλεία των ουρανών. Πάντα ένιωθα ότι πατέρας μου είναι ο Θεός
Από παιδί ένιωθα κοντά μου το φύλακα άγγελό μου να με προστατεύει από ατυχήματα, να μου μιλάει, να με παρηγορεί, να με καθοδηγεί, να με συμβουλεύει, να μου δίνει πληροφορίες και να απαντάει στους προβληματισμούς μου. Τον έβλεπα στα όνειρά μου. Ακόμα και τώρα τον νιώθω και τον ακούω.






Όταν ήμουν παιδί, ένα βράδυ ενώ ήμουν ξύπνια στο κρεβάτι, είδα το διάβολο με τη μορφή πράσινου σκελετού να στέκεται στην πόρτα. Τρόμαξα τόσο πολύ που κρύφτηκα κάτω από τα σκεπάσματα μέχρι να ξημερώσει και να ξυπνήσουν οι δικοί μου. Ήμουν μούσκεμα στον ιδρώτα από το φόβο μου.


Όταν ήμουν νήπιο και δεν ήξερα να διαβάζω, έπιασα στα χέρια μου τυχαία την Καινή Διαθήκη και τη χάιδευα.


Όταν πήγαινα δημοτικό, την ξαναβρήκα στη βιβλιοθήκη μου και από τότε άρχισα να τη διαβάζω σε όλη μου τη ζωή. Βρήκα επίσης ένα βιβλίο που μιλούσε για την εξομολόγηση και είπα στη μητέρα μου να με πάει σ' έναν πνευματικό να εξομολογηθώ. Αφού μίλησα με τον πνευματικό και μου διάβασε την ευχή, μετά ήμουν τόσο ευτυχισμένη που ένιωθα να πετάω από τη χαρά μου. Από τότε κατάλαβα την αξία του μυστηρίου της εξομολόγησης κι ότι η Θεία Χάρις σε καθαρίζει από τις αμαρτίες, οι αμαρτίες σβήνονται, ο Θεός τις συχγωρεί. Αν μας καθοδηγεί ένας καλός πνευματικός, δεν κινδυνεύουμε να πλανηθούμε από τις ατελείωτες παγίδες και πλάνες του διαβόλου. Μπορεί ο διάβολος να εμφανιστεί με τη μορφή αγγέλου ή του Χριστού προκειμένου να μας πλανέψει.


Από την παιδική ηλικία οι δαίμονες με βασάνιζαν στον ύπνο μου και προσπαθούσαν να με τρομάξουν και προσευχόμουν ενώ κοιμόμουν για να τους διώξω. Διάβαζα βιβλία αγίων και έμαθα αργότερα την προσευχή:" Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με" και την έλεγα στον ύπνο μου και την οποία από τότε προσπαθώ να τη λέω συνέχεια.


Όταν ήμουν παιδί ταλαιπωρήθηκα από αρρώστειες και όταν μπήκα στην εφηβεία άρχισα να σκέφτομαι πολύ, να μιλώ στον εαυτό μου και στο Θεό, να προβληματίζομαι, να ζητώ και να ψάχνω απαντήσεις. Προσευχόμουν και διάβαζα πολλά χριστιανικά βιβλία για να βρω την αλήθεια.


Επιθυμούσα από παιδί να γίνω μοναχή και να αφιερωθώ στο Θεό.


Μεγάλωνα ζώντας με αδιάκοπη προσευχή, μελέτη χριστιανικών βιβλίων και μυστηριακή ζωή και είναι ατελείωτες οι απαντήσεις του Θεού στις προσευχές μου!!!


Το Χριστό τον ένιωθα όχι μόνο πατέρα αλλά και τον καλύτερό μου φίλο που με βοηθούσε σε όλα μου τα προβλήματα.


Σπούδασα δασκάλα και διορίστηκα σ' ένα ορεινό χωριό. Μια φορά ήμουν στενοχωρημένη και πήγα για εξομολόγηση στο Μοναστήρι της Παναγίας. Όταν μπήκα μέσα στην εκκλησία, μια υπέροχη και ουράνια ευωδία μου έδιωξε τη λύπη κι ένιωσα ευτυχισμένη. Ο πνευματικός μου είπε ότι είναι η παρουσία της Παναγίας.


Μια φορά είδα στον ύπνο μου ένα άγριο γουρούνι να θέλει να μου ορμήξει. Ο πνευματικός μου είπε ότι είναι ο διάβολος αλλά επειδή εξομολογούμαι δεν μπορεί να μου κάνει κακό.


Μια φορά είχε πιάσει φωτιά κοντά στο Μοναστήρι της Παναγίας που το επισκέπτομαι. Δεν μπορούσα να επικοινωνήσω με τις μοναχές και είχα αγωνία. Το βράδυ είδα στον ύπνο μου μια μοναχή που έμοιαζε στην Παναγία και με καθησύχασε ότι το Μοναστήρι δεν κάηκε. Την άλλη μέρα μίλησα με μια μοναχή και μου είπε το ίδιο.


Άλλη φορά στον ύπνο μου είδα την Παναγία που με ρωτούσε γιατί δεν πάω μαζί τους, δηλαδή εννοούσε γιατί δεν πάω να γίνω μοναχή στο Μοναστήρι της. Με συμβούλεψε να κάνω ελεημοσύνες. Δεν θα ξεχάσω το υπέροχο χαμόγελό της και πόσο όμορφα με έκανε να νιώσω!!!


Δεν μπορώ να ξεχάσω τις μελωδίες των αγγέλων που άκουσα μια φορά στον ύπνο μου.


Από την παιδική μου ηλικία αγάπησα το Χριστό και τη διδασκαλία του, το μυστήριο της εξομολόγησης και της Θείας Κοινωνίας. Έχω βιώσει την εμπειρία της επίσκεψης της Θείας Χάρης, την αγάπη, την ειρήνη και τη χαρά του Χριστού αλλά και την εγκατάλειψη της Θείας Χάρης από τις αμαρτίες μου.


Έχω βιώσει αμέτρητες ευεργεσίες και απαντήσεις του Θεού στις προσευχές μου.


Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστώ για το κάθε τι το Θεό και η επιθυμία μου είναι όλοι οι άνθρωποι ν' αγαπήσουν το Χριστό και την τέλεια διδασκαλία του, ν' αγαπήσουν την Εκκλησία και τα μυστήρια και κυρίως το μυστήριο της εξομολόγησης και Θείας Κοινωνίας που μας ενώνουν με το Χριστό, μας θεραπεύουν την ψυχή και το σώμα.


Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι μισούν το Χριστό, κοροϊδεύουν τους χριστιανούς ή κάποιοι σκανδαλίζονται από τα λάθη των άλλων αφού όλοι είμαστε αμαρτωλοί και αγωνιζόματε να ζούμε με μετάνοια παλεύοντας με λυσσασμένους δαίμονες και με ανθρώπους που χωρίς να το καταλαβαίνουν και από άγνοια γίνονται όργανα του διαβόλου. Καλύτερα θα ήταν να σκεπάζουμε, να δικαιολογούμε και να συγχωρούμε τις αμαρτίες των συνανθρώπων μας γιατί όταν θα τους επισκεφτεί η Θεία Χάρη και συνεργαστούν μαζί της όλοι μπορούν από αμαρτωλοί να γίνουν άγιοι.




http://elenitheof.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<< Αποφθέγματα >>